logo
امروز : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۰:۲۴
[ شناسه خبر : ۳۹۵۹۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان خبر داد:

اختصاص برنج برای موکب‌های اربعین  

اختصاص-برنج-برای-موکب‌های-اربعین- 
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان در آستانه اربعین حسینی از اختصاص 101 تن برنج، شکر و آرد از محل ذخایر راهبردی کالاهای اساسی برای برپایی موکب اربعین حسینی (ع) در شهریور ماه سال 1403 خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان، ولی‌اله زمانی با اشاره به اعلام آمادگی تامین و تحویل کالاهای مورد نیاز زائرین اربعین حسینی (ع)، اظهار کرد: ۱۰۱ تن برنج، شکر و آرد به منظور برپایی آئین‌های عزاداری و توزیع نذورات با قیمت‌های مصوب در اختیار ستاد عتبات عالیات، هیات‌های مذهبی و تکایا قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید

 این مقام مسئول با اعلام اینکه این کالاها شامل ۴۶ تن برنج هندی، پنج تن شکر و ۵۰ تن آرد است، افزود: توزیع اقلام مذکور که برای برپایی مواکب‌ در مرز و کشور عراق در نظر گرفته شده با هماهنگی و معرفی ستاد عتبات عالیات استان زنجان، تخصیص و تحویل می‌شود.

 زمانی با تأکید بر اینکه طرح عرضه کالاهای مورد نیاز موکب‌های اربعین حسینی(ع) برای این ایام گران‌قدر، با قیمت دولتی تعیین شده است، خاطرنشان کرد: این کالاها از محل انبارهای اداره کل غله و خدمات بازرگانی زنجان و کارخانجات آردسازی استان زنجان تهیه و تأمین می‌شود. 

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر